نویسنده: رضا براتی
همانطور که در مقاله مفاهیم پایه بازاریابی آنلاین مطالعه کردیم از ارزش سینگنال های اجتماعی (Social Signals) مطلع شدیم.
اکثر مدیران سایت ها در مورد مزایای شبکه های اجتماعی سوالاتی دارند، اکنون میخواهم یکی از مزایای شبکه های اجتماعی که باعث فروش بیشتر شما میشود را باز کنم، که در مورد سئو میباشد.
با اینکه سیگنال های شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی بر روی سئو و رتبه بندی جستجو ندارد، اما به صورت کلی از چهار روش به بهینه سازی موتور های جستجو کمک میرساند:
اکنون باید به جای پرسیدن سوال « آیا سیگنال های اجتماعی تاثیری در رتبه بندی وبسایت دارند؟» بپرسیم « سیگنال های شبکه های اجتماعی چقدر در رتبه بندی وبسایت تاثیر دارند؟» و حال تفاوت بین این سوالات کاملا مشخص میباشد. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با ارتباط دقیق سئو و شبکه های اجتماعی آشنا شوید.
سیگنال های اجتماعی همان پسندیدن، اشتراک گذاری، پین ها، رای ها و … هستند که افراد در توییتر، فیسبوک، لینکدین و یا سایر شبکه های اجتماعی انجام میدهند.
میتوان گفت ماهیگیری هم مانند سرمایه گذاری میباشد، چرا که رمز موفقیت هر دوی آنها در یک طعمه ی مناسب و یک شبکه ی عظیم است. هر چه تور شما بزرگتر باشد، ماهی بیشتری میگیرید و این اتفاق در بازاریابی هم انجام میشود، هر چه سئو سایت شما بهتر باشد و بازدید بیشتری داشته باشید، مشتری های بیشتری هم دریافت میکنید.
به طور مثال میتوان گفت اگر 200 نفر از سایت شما بازدید کنند شما 10 امتیاز میگیرید، اما اگر این بازدیدها به 500 بازدید افزایش یابد شما میتوانید 25 امتیاز کسب کنید. البته که این کار به همین راحتی نیست اما مهم این است که شما منظور من را به خوبی متوجه شده باشید.
به طور کلی هدف اصلی بازاریابی افزایش سود و فروش است. هر چقدر محصول شما بازدید بیشتری داشته باشد، شما راحتتر میتوانید محصولات خود را به فروش بگذارید.
خواندن مقاله کامل با عنوانهای زیر:
rezabarati
درباره این سایت